شرایط آخرالزمان
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامی ، خوش آمدید لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و در بهتر شدن كيفيت مطالب ياری فرمایید.
بازدید : 466
نویسنده : جمشید رستمی

 

مکتب های مختلف شما را کجا می برد چرا این تاریکیها شمارا حیران می گرداند و چرا دروغ ها شمارا فریب  می دهد شما از کجا آورده شده وبه کجا برده می شوید .

در چنین شرایطی باطل راه خود را پیش می گیرد ريا، جهل نفوذ می کند ، یاغیگری رشد می یابد و دعوت به  طرق حق ناچیز است .

روزگار همانند درنده ای خطر ناک حمله می کند فریاد  باطل بعد  از سکوت طولانی همانند شتر عصبانی بلند می گردد مردم در راه انحراف  برادر می شوند و در راه  دین مخالف  یکدگرند  در دروغ گفتن با هم دوست می شوند ولی برای راست گفتن با هم دشمن می گردند.

وقتی  چنین روزگاری آمد  فرزند سبب عصبانی  شدن پدر و مادر میگردد   باران موجب  گرما وخسارت  پست فطرتان از زمین می جوشند ..... راستگویی کمیاب و دروغ فراوان است در چنین زمانی با زبان نسبت  به همه  دوستی می کنند اما با قلب نسبت به  یکدیگر دشمن هستند  انحراف علامت  شخصیت  آنها و عفت موجب شگفتی است................ 

 

آی مردم بزودی زمانی می رسد که همانند ظرفی که کج می شود و آبهای آن ریخته می شود اسلام را

هم کج می کنند تا مقررات آن را نابود سازند .

طرف راست و چپ می روند مکتب های ستمگری را می پذیرند و مکتب هایی که رشد آور است ترک می کنند نسبت به حوادثی که در کمین آنهاست عجله نکن.

روزگاری می آید که فقط سخن چینان مقرب اند و درغگویان  و نا پاکان  زیرک شمرده می شوند اما افراد درستکار ناتوان ، در چنین روزگاری صدقه را غرامت می شمارند و در صله رحم منت می گذارند و بندگی خدا آنان را ریا کار می گرداند و به دیگران با دیده بی اعتنایی می نگرند  

                 یاداشتی از نهج ا لبلاغه

 



ظرف مسی

:: برچسب‌ها: شرایط آخرالزمان ,



مطالب مرتبط با این پست
.